• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24100
+
-

وضعیت مبهم شجاع  مقابل فولاد

پرسپولیس روز پنجشنبه در اولین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف پدیده در مشهد خواهد رفت. در شرایطی که سرخپوشان خود را برای این دیدار آماده می‌کنند شجاع‌خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس که مدتی است به‌دلیل درد از ناحیه پشت گردن حضور مستمری در تمرینات پرسپولیس ندارد روز گذشته هم در تمرین غایب بود تا حضورش در بازی با پدیده که روز پنجشنبه در مشهد برگزار می‌شود در ابهام قرار بگیرد. مدافع  پرسپولیس روز گذشته برای بررسی دقیق وضعیت مصدومیت خود MRI  گرفت تا پزشکان این تیم آخرین شرایط این بازیکن را بررسی ‌کنند.

دکتر حقیقت درباره شرایط مدافع پرسپولیس گفت: « شجاع خلیل‌زاده به‌دلیل درد از ناحیه گردن اقدام‌های درمانی را دنبال می‌کند. در ارتباط با او تصویربرداری و تشخیص‌های پاراکلینیکی انجام شده است. مشاوره پزشکی هم دریافت شد و او در حال‌حاضر مراحل درمانی و پزشکی را دنبال می‌کند. بر این اساس شرایط او کاملا تحت نظر است.»

وضعیت شجاع خلیل‌زاده برای بازی با پدیده اما هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده با این وجود برانکو جایگزین احتمالی این مدافع برای بازی با پدیده را مشخص کرده است. در صورتی که غیبت خلیل‌زاده مقابل پدیده قطعی باشد در این صورت محمد انصاری زوج سید جلال حسینی در قلب دفاع پرسپولیس خواهد شد و شایان مصلح به‌جای انصاری در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید